Skip to main content

Klantenservice

Kom in contact met het team van HatShOe

Kom in contact

HatShOe B.V.
Laat 119
1811ED Alkmaar
E-mail ons

info@hatshoe.nl

Wij nemen binnen 2 werkdag(en) contact met je op!

Stuur een e-mail
Bel ons

072 520 2718

Onze specialisten staan elke werkdag van 09:30 tot 18:00 voor je klaar. Zonder wachttijd!

Bel ons

Veel gestelde vragen (FAQ)

Hieronder vind je vaak gestelde vragen. Staat je vraag er niet bij, neem dan contact met ons op via info@hatshoe.nl

Bestellingen

Wat zijn de levertijden?

Wij verzenden de bestelling met PostNL, na bevestiging van de aankoop, bieden wij het pakket aan bij PostNL. Daarna ontvang je een bevestiging per mail. De levertijd is ongeveer 1 tot 3 werkdagen. Indien je op vrijdag bestelt, ontvang je je bestelling op maandag. Heb je besteld in het weekend? Dan vindt de levering plaats op dinsdag. Voor alle anderen dagen geldt voor 16.00 uur besteld, zelfde dag verstuurd  m.u.v. feestdagen.

Ophalen in de winkel?

Wij sturen je een mail als het pakketje klaar staat in de winkel naar keuze. Dit is omdat de bestelling misschien niet op de juiste locatie kan staan.

Wat zijn de levertijden bij vooruitbetaling?

Wanneer je kiest voor vooruitbetaling als betaalmethode dan zijn de levertijden wat langer. Dit omdat de betaling handmatig gecontroleerd moet worden voordat de bestelling verzonden kan worden.

Hoe kan ik bestellen?

Naast het online winkelen op de site van Hatshoe kinderschoenen bieden wij ook de mogelijkheid om telefonisch je bestelling te plaatsen. Vooral als je nog vragen hebt over pasvorm of maatvoering dan geeft dat ons direct de gelegenheid deze te beantwoorden. Zo is de kans groter dat je voor je kind de juiste kinderschoen online bestelt. Ons telefoonnummer is 072-5202718

Hoe kan ik online betalen bij Hatshoe?

Je kunt betalen via het vertrouwde en veilige iDeal, via creditcard of via handmatige overboeking. Wanneer de betaling is ontvangen, versturen wij de bestelling.

Waar kan ik terecht met mijn klacht?

Ondanks dat onze collectie kinderschoenen bestaat uit bekende merken van uitstekende kwaliteit kan het zijn dat je niet tevreden bent. Maak een foto waarop duidelijk de klacht te zien is en e-mail deze foto dan naar info@hatshoe.nl. Vergeet niet je aankoopbon bij te sluiten. Binnen 5 werkdagen komen wij dan met een passende oplossing. Let op dat beschadigingen door speelgedrag niet als klacht gehonoreerd worden. Hou dus bij aankoop van kinderschoenen rekening met het speelgedrag van je kind. Ook op ritsen geven leveranciers geen tot beperkte garantie.

Overig

Hoe werkt de maattabel?

Onder de rubriek tips staat beschreven hoe je de maat van de voeten kunt opmeten. Bekijk in de maattabel (die bij elke schoen staat) de corresponderende maat. Met de benodigde groeiruimte wordt rekening gehouden.

Hoe kan het dat de schoen opeens iets duurder is dan ik in eerste instantie dacht?

Als je de juiste maat selecteert verandert de prijs in de prijs behorende bij de maat, de eerste prijs die je ziet is de ‘vanaf prijs’. Dit komt omdat schoenen vaak iets duurder worden als de maat groter wordt.

Openingstijden

Maandag 12.00 – 18.00u
Dinsdag 09.30 – 18.00u
Woensdag 09.30 – 18.00u
Donderdag 09.30 – 18.00u
Vrijdag 09.30 – 18.00u
Zaterdag 09.30 – 17.00u
Zondag 12.00 – 17.00u
0